2018年10月2日 星期二

3rd IVF - 抽卵日

2018年7月18日

8:15AM要去到LAB,老公當天早上請了AL陪我,阿女則去了阿婆家。雖然是第3次,心情依然有點緊張。

麻醉師比DR CHAN更早到,她的打扮和外型實在看不出她是一位專業人士,像一個普通的師奶。入到手術室,她問我有無返工,又問我平時有無咁早起身,令我覺得有點錯愕,可能她在測試我是否神志清醒吧。

這位麻醉師手勢不錯,一次就可以幫我種到豆了,記得上次那個男麻醉師拮了我的手背兩三次才成功⋯⋯左手突然感到很痺,我就睡著了。

抽完卵聽到DR CHAN同我講抽到15粒,我問一問老公幾點,見時間尚早便再睡了,一睡便睡到十一時多,見時間不早,便換衫回家了。

老公趕不及返公司,於是便去中環吃LUNCH,他吃他最喜歡的九記牛腩,我便吃我最愛的泰式濕炒河。

年紀大幾歲,即使用藥一樣,荷爾蒙指數跌了一半,剛好抽出的卵子數量同時又比上次少一半。

預計能結合的只得一半(7粒),然後等到DAY 3或DAY 5時又會少一半,即剩下3-4粒。

2 則留言:

  1. 你真是好掂, 有恒心. 依家點呀, 有好消息無呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 為咗為個女添個伴,幾辛苦都試咗先,我諗住係最後最後一次IVF㗎喇!
      我啱啱過咗三個月喇!=)

      刪除