2018年11月26日 星期一

照結構

20W+:
今天去政府醫院照結構,老公請假陪我,我倆送了阿女返學後就駕車過去了。

照結構原來不在婦產科樓層,而是在X光部門,我覺得要大肚婆暴露於高幅射範圍當中,有點令人不安。

登記後見到有兩個老人家已在等候,以為要先等他們完成才到我,原來我是照結構的第一人,很快就到我,老公可以陪我一齊入去。

房間內很簡陋,又殘舊,原以為是醫生負責照結構,原來是一位資深的護士。雖然在私家已知道BBs的性別,但我也想趁這個時候作確定,所以在開始前也請姑娘幫我看一下。

整個過程姑娘都沒有出聲,只是聚精會神地逐一檢查BBs的器官,然後screenshot,相信姑娘負責找需要檢查的胎兒器官,然後交由專業人士份析器官是否健康,所以,醫院才要求我下星期回去看報告。

最後,姑娘說:「右邊呢個係仔⋯⋯其實兩個都係仔。」更給我們展示BB的菇菇哩!

阿女將會跟我一樣,有兩個細佬!👬

後記:回家好奇想知道政府照結構幫我慳咗幾多錢?我估$5000-6000,原來,林X行醫生照孖胎結構要$8400!

4 則留言:

  1. Hello fish dada
    琴日開始無意中發現你呢個blog
    睇到你最後終於成功bingo嗰刻真係好感動,尤其是你話見到個女覺得咩辛苦都值得果下,我都忍唔住喊咗出嚟~
    Btw,我放咗兩次胎都唔成功
    雖然我知道兩次失敗比好多堅毅嘅姊妹,實在係小巫見大巫,不過當中嘅壓力都好大嘅,邊數算著自己仲有幾多個胎可以放,又諗放晒都唔得既再做就再受皮肉之苦!
    其實我都有諗下次再放胎前食阿士匹靈同埋類固醇仲有打薄血針,但因為我係公家症做佢一定唔會畀我食

    你嗰陣Dr Tay係放胎日開始食,抑或之前要食定?
    但Dr Chan度Bingo果次,好似唔使你食呢啲藥同薄血針?
    抱歉咁多問題,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, 好開心原來我個blog都仲有人睇,哈哈!其實當有時自己唔開心時,睇返呢個blog,都會有少少令我振作嘅作用。

      DR TAY果度好似係放雪胎果個CYCLE開始食,SORRY 我都唔係好記得了!

      DR CHAN 唔使我食類固醇同打薄血針,只係食阿士匹靈。但我而家呢次第二胎嘅BINGO,因為放咗鮮胎後有OHSS,DR CHAN就要我打薄血針了。BTW,我呢胎係TWINS,所以去咗政府醫院度FOLLOW UP,政府醫生都有叫我繼續食阿士匹靈喎,佢話可以預防孖胎早產風險。

      希望我幫到你,祝你好快成功!加油!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 多謝!
    我都祝你兩個寶寶健健康康,一切順順利利~

    回覆刪除