2018年11月11日 星期日

公佈性別

18W +2:
政府醫院一直有幫我做產檢,約1個月1次。上一次在政府超聲波,醫生只幫我看BBs的心跳,及胎水是否足夠,並沒有量度BBs的身長、頭圍等呎吋,感覺有點簡單。

於是,我約了私家醫生照一下超聲波,Dr Chan已經不再幫過了12W的媽媽做產檢,所以轉了同一clinic的另一醫生,而這個醫生之前是幫過我接生的。

右邊BB繼續睡覺(每次見他都在睡覺),左邊的比較活躍,今次看到左邊的BB也是男仔,即是,我個女將會有兩個細佬,和我一樣!

這次孖胎的產檢費用差不多$3000!看來我要考慮轉醫生或者只在政府醫院check好了。

9 則留言:

  1. Congratulations!!!! 兩隻小豬仔 😍
    By chance, 我咁岩入了來,好來冇上黎啦。你好勁仲keep到寫blog👍🏻👍🏻👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想記低呢D經歷,等自己將來唔好忘記小朋友得來不易,當自己湊小朋友湊到好忟好攰時,都提醒自己要畀多D耐性去好好教育佢哋!

      刪除
    2. 係,如果忘記了當初,好易被”迷惑”,失去耐性忘記初衷🙈

      刪除
    3. 多謝你嘅提醒。我真係忘了之前的期待感覺。我上年生了第二個,比第一個輕易。我而家對佢哋,真係有時火都黎就發脾氣🙈要好好改善

      刪除
    4. Congratulations to you too!!!!

      刪除
    5. 我可能講得唔清楚,我想話忘記了期待,令人唔識珍惜同感恩🙈 “輕易”一詞太冇禮貌。對不起

      刪除
    6. 唔緊要!我估你第二個係自然有,好LUCKY呀!

      刪除
  2. 人唔識得珍惜嘅時候,會想要求越來越多。
    我有諗過想有一個好字,但依家兩個都係女。
    之前真係會得一想二。
    哈哈,我都想留個言,提醒返自己。😛
    小朋友健健康康平平安安,呢個係我最初嘅諗法。有時間我都要打返一段關於我細女嘅事先得🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 女仔好呀!好貼心!
      期待你嘅UPDATE!

      刪除