2013年9月26日 星期四

第一次IVF終結

沒想到做了7次FET,最終都是失敗收場,也許放榜前幾天已哭夠了,放榜那天都沒有太大的感覺。

前幾天,我去了一個似乎對IVF很在行的中醫師做針灸,不知道大家聽過黃梅芳醫師沒有?她有出書,也有開講座。她要我一星期去針兩次,大約針幾個cycles,我希望她真的幫到我啦!

同時,我現正排隊看陳志慧醫生,不過老公就認為應該繼續看Dr Tay,始終他對我的身體狀況有了一定的了解。 看誰也好,畢竟BB是一種緣份,他要來的,無論你那個cycle吃了什麼,做了什麼,他始終留在你的肚裡;緣份未到,無論你找什麼名醫,放多少次胎,也是徒然。

12 則留言:

  1. 睇到你呢篇 blog 文我都好唔開心,呢條路要繼續行落去真係需要好多毅力。我都係放過 7 次胎先成功,但 bb 最終都係離開左我地。呢種心情我好明白。無論前面係點,你既身體先係最重要。呢段時間先好好調理身體,俾自己抖下。Take care!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有留意你之前寫o既blog, 好明白你o既傷痛, 不過都過去咗喇, 我哋要繼續行, 向前看! o係呢段時間, 我會睇中醫針灸下先, 明年先再向ivf出發~

      刪除
    2. 好耐無上黎啦,之前寫唔到 post 放棄左。今日上黎睇到你同其他姊妹寫既野終於覺得個心好過少少。
      唉,呢條路真係好難行。其他人真係唔會明。每次都係大喊一埸,再振作...

      刪除
  2. 我地呢條路比一般人難行,而且我地永遠唔會知道幾時會成功,我地唯一可以做的係,日日開心生活,擁有健康的身體先係最重要!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得好o岩, 開心同身體健康最緊要!

      刪除
  3. 講真條路真係唔易行!!!
    mrs fung講得好!!
    開心同身體健康真係好緊要!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生b唔係生活o既全部, 所以唔可以畀自己長期o係唔開心o既情緒當中...

      刪除
  4. 講得啱,系緣分未到,唔好放棄,繼續努力吧!

    回覆刪除
  5. 我搬左過黎啦, 新blog係jas05ching.blogspot.hk
    唔好放棄呀,大家一齊努力行!!!

    回覆刪除
  6. sorry呀,而家先識得上bolg睇返你最近情況,的確睇完之後好傷心,你好利害,好勇敢,咁多次失敗真係唔容易成受,我真心希望上天比呢份禮物你,加油呀,我地會陪你見証住這天嘅來臨

    回覆刪除
  7. 我第一, 第二次ivf乽失敗左啦. 現在的我也是心情跌到落谷底, 不過我都未放棄, 抖抖再黎過, 大家都要加油呀...

    回覆刪除