2013年10月20日 星期日

大家好嗎?

搬了新blog之後,大家的近況都好像靜了,是大家最近都很忙嗎?還是大家對於這個新blog都疏懶了?

希望大家都安好吧!要保持聯繫啊!

16 則留言:

  1. 對於新BLOG 真係好陌生, 又唔容易搵到自己的卜友, 都係舊既比較好﹗你最近好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確一d都唔好用, 我最近ok啦, 決定搵工喇~ ivf o既事遲d先算~~ 你呢?

      刪除
  2. 打聲招呼先!!
    新blog真的不易用!

    回覆刪除
  3. 我一直都系度啊,你最近幾好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知丫, 你最勤力, keep 住update個blog! 我最近ok, 我決定搵返工做...

      刪除
  4. I am here too, but I can't use the new blog too:(

    回覆刪除
  5. HELLO, 好耐冇見啦, 我都好耐冇上BLOG啦, 忙緊旅行野, 而家先有時間慢慢揾返你地, 睇下你地既近況.
    我已將生B放低左了, 等12月去完旅行就做埋最後一次放胎, 我諗我既IVF 就會完結了. 但我都希望繼續聽到你地既好消息. 加油呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去邊度旅行呀? 玩得開心d, 同埋祝你順利!!

      刪除
    2. 我去日本呀, 每年最少要去一次.hehe..去完希望心情好D, 放胎成功機會大D啦.
      若果再唔成功,就出發東京了, 忍了3年啦, 每次都去遠離福射既地方(九州, 大阪, 名古屋都去晒啦), 越玩越近了.

      刪除
  6. 我有間唔中睇你地d blog o架,不過用呢個blog之後,唔知點解冇意欲去update,始於冇yahoo 咁好 =.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 同yahoo差好遠, 攪到我都無哂mood去update!

      刪除
  7. 一來湊b忙, 二來真係唔慣呢個blog, 唉!

    回覆刪除
  8. 我返嚟啦,呢個BOLG真係好難用呀,剛剛先大致識寫下嘢,但找你地的確好難找又唔知點找,YAHOO嗰個好用10倍,呢幾個月好掛住你地呀

    回覆刪除
  9. Hello Hello~!!!
    我係到ka~ hee hee~ 係比較忙所以冇update~ :)
    一齊加油!

    回覆刪除