2013年9月21日 星期六

度日如年

等放榜的日子過得很漫長,自從Day 7開始偷驗後,日日都期望有突破性進展,可是綠d仍然白雪雪,連控都沒有,而紅d維持60~70%深色。

有時阿Q地安慰自己仔女是緣份,但當想到自己為了求子而受了這麼多皮肉之苦,以及前路茫茫,我就忍不住難過。

昨天難過了一整天,更覺得肚子有點不適。

今天是Day 12,用晨尿check過紅d比之前更淡色(30~40%),肚子已沒有肚實實的感覺,我相信,bb已經走了。



6 則留言:

  1. 唯有寄望下次抽d靚卵啦!!
    我都要抽第三次啦!!!
    同你一樣覺得前路茫茫!!!
    但有咩辦法!!希望總有一日等到我地期待的!!!
    加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗住去做幾個月針灸先, 再開始抽... 仲係諗緊轉唔轉醫生。

      刪除
  2. 不要咁快就失望,我們要抱住輕鬆自在的心情等小寶的來臨,你成日咁難過,寶寶會知道,會感受到架!!給你正能量喔!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法, 有時有好多外來事件刺激情緒...

      刪除
  3. 唔好咁啦,下次一定會成功o架。唔可以咁快放棄o架

    回覆刪除