2013年9月3日 星期二

Yahoo Blog 停用

Hello! 這將會是我「蝦佬太太」由 Yahoo轉過來的新 blog,但目前來說,我還未適應到這裡的新功能。

好像我想改我個網名為「蝦佬太太」,但它硬說我違反了 google 守則,好煩!

另外,我不知道怎樣有效率地把我 Yahoo 的文章搬過來,大家知道嗎?

4 則留言:

  1. 呢度真係唔好用, 好多設定都唔識!!

    回覆刪除
  2. 睇我新blog, 我有貼到點樣搬Yahoo文章過來, 有少少複雜, 但其實又唔太難既, 你睇下明唔明?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我終於搬到d blogs喇, 但未搬到相, anyway, thanks a lot!! 我已經好開心喇~~~~

      刪除