2015年8月24日 星期一

BB出世了!

各位BLOG友仔,我的BB已在8月初出世了,BB比預產期遲了出世,所以要入院催生。

坐月期間,哭了好幾次,兩公婆的生活完全跟以前不一樣,一向依賴的我,起初很不習慣要照顧BB,加上休息不足和捱夜,我覺得很不適應。被迫困在家中,我突然變得懷念大肚的時光(入院前一天我哭了很久,不捨得只有做媽媽才感受到的胎動及二為一體的感覺。)。可是,每一天醒來看到BB可愛的樣子,我便下定決心要將她放在我人生的目標上,要向前看。

大家最近怎樣?好希望大家可以繼續寫BLOG,互相知道近況,也可以互相支持和鼓勵。

7 則留言:

  1. 恭喜你啊﹗當媽媽是一種福氣,亦是一種超級偉大的任務。

    媽媽真是很偉大,總為孩子吃苦,捱更抵夜,有些人會跟著BB一起喊,太辛苦了吧﹗媽媽都竭盡全力去越過這些艱難的日子,正因媽媽你說的,跟孩子二為一體。媽媽擁有的幸福,沒有人可以搶走或代替。

    加大油﹗支持你﹗保持心境開朗,養好身子。祝福你和BB健康快樂,生活愉快﹗


    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你! 畢竟我同我老公二人世界咗5年幾, 想要bb o既時候又成日自我催眠二人世界有幾自由... 但當bb真係來臨時, 特別係要照顧bb, 實在措手不及, 心理上未調節到。

      有日返健康院, 被醫生問咗句"點解bb會輕咗?", 我竟然o係大庭廣眾度喊咗出o黎, 覺得好自責。加上初初唔識餵人奶, bb食唔飽成日喊, 但自己已經被咬到損哂, 我不斷請教姑娘同朋友, 好大好大壓力。

      刪除
    2. 欣賞你對bb的愛,真是聽得見你很愛bb呢,是好媽媽啊﹗
      願意多聽意見,真是很欣賞你,你做得好好﹗慢慢消化掌握呢,一定會越來越純熟。不要慌張,很多人幫手,又可以上網找資料﹗
      放鬆放鬆, bb會同你一齊努力的﹗他長大點,可以同你一齊去街街。

      刪除
  2. 恭喜呀,加油呀,我都有喊過,更在阿B 4個月時我有小小產後抑鬱,因為我同老結婚8年先有,仲要5年間ivf 加iui 先有,所以完來我會不自覺緊張阿B , 我見精神科姑娘佢地開解我,同埋同D 有BB 姊妹傾計,佢地都話因為我生活轉變太大,2個人生活冇咩擔心,而家多咗BB 就就會放哂阿B 到,攪到自己緊張,因為阿囡唔飲奶,所以我好緊張怕佢餓,但後來好多朋友姑娘都講,bb 肚餓就會食,食到幾多就幾多,密D 餵佢,咁我開始放鬆自己,抑鬱就慢慢好返,而家有時都會緊張想喊,但我叫自己放鬆,最緊再BB 健康,所以一齊加油呀,做媽媽真係唔易,有咩野大家傾下會開心好多㗎。餵人奶最緊要休息同心情好,如果真係餵唔到奶粉都可以,我阿囡都唔肯埋身食,我只泵咗2個半月人奶加奶粉比佢咋,而家佢都係食奶粉,身體都ok, 所以如果真係好辛苦補奶粉先,慢慢來人奶就ok.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你所講o既完完全全係我而家o既情況, 我結婚5年先有bb, ivf 都做咗3~4年喇, 呢次係第10次放胎。之前失敗o既時候, 我經常催眠自己話無bb的話就無負擔, 鍾意幾時去旅行就隨時出發... 但生咗出o黎之後, 覺得佢改變咗我o既生活, 一時間難以適應。我好難先有呢個bb, 所以都好緊張。初頭聽健康院姑娘話2個鐘埋身餵一次, 頭一兩個星期好攰, 阿b食唔飽又輕咗, 佢每次又啜好耐, 我根本無時間瞓床, 同埋自己無請陪月/工人, 覺得好大壓力好辛苦, 又無得出街, 感覺一個人困o係屋企成個月咁, 所以成日喊, 令我懷疑自己有產後抑鬱。

      呢個星期好返d, 同d有餵人奶o既朋友傾多咗, 原來大部份人都會補奶, 開頭仲以為我咁失敗, 餵唔足人奶添!

      係呢, 你係咪FTM? 我都諗緊好唔好一放完產假就返去辭工, 雖然返工輕鬆過湊b, 但自己一手一腳湊佢感覺最安心。

      刪除
  3. 恭喜呀,加油呀,我都有喊過,更在阿B 4個月時我有小小產後抑鬱,因為我同老結婚8年先有,仲要5年間ivf 加iui 先有,所以完來我會不自覺緊張阿B , 我見精神科姑娘佢地開解我,同埋同D 有BB 姊妹傾計,佢地都話因為我生活轉變太大,2個人生活冇咩擔心,而家多咗BB 就就會放哂阿B 到,攪到自己緊張,因為阿囡唔飲奶,所以我好緊張怕佢餓,但後來好多朋友姑娘都講,bb 肚餓就會食,食到幾多就幾多,密D 餵佢,咁我開始放鬆自己,抑鬱就慢慢好返,而家有時都會緊張想喊,但我叫自己放鬆,最緊再BB 健康,所以一齊加油呀,做媽媽真係唔易,有咩野大家傾下會開心好多㗎。餵人奶最緊要休息同心情好,如果真係餵唔到奶粉都可以,我阿囡都唔肯埋身食,我只泵咗2個半月人奶加奶粉比佢咋,而家佢都係食奶粉,身體都ok, 所以如果真係好辛苦補奶粉先,慢慢來人奶就ok.

    回覆刪除
  4. 我有返工,我就請咗姐姐幫手湊,我而家已冇餵人奶啦,因為真係冇奶,阿囡而家7個半月已開始食粥。

    回覆刪除