2015年7月30日 星期四

We are READY!

向公司申請了前2後8的產假,而明天就是40w了,肚子還未有動靜。上星期私家檢查時,醫生說我宮頸夠軟,只是未變薄,即還未是時候。

挺著44寸的大肚子,我又不方便周街逛,所以每天只好呆在家中上網或者休息,靜靜地等待b女出世,也許b女現在在我肚子裡好食好住吧(因為要清胎毒,而且心情放鬆了,我吃了很久很久沒吃的食物,如:哈蜜瓜、涼粉、豆腐花、腐竹糖水、雪糕等),但希望不用催生啦!
 
現在的心情嘛,其實很矛盾,一方面期待與b女見面,但另一方面捨不得只有作為媽媽才感受到的胎動,和大肚婆獨有的權利,以及萬千寵愛的時光。

9 則留言:

  1. hahaha... 睇到好羨慕呢. 唔使好耐就會聽到有人叫" 媽".

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我仲坐緊月, 覺得體力透支。我都好希望佢快高長大, 但總覺得我仲有漫漫長路, 有排捱, 不過, 我估到時可能又唔捨得佢係bb o既時間。

      刪除
  2. Woo 時間過得好快!相信你依家已經見到阿女。
    頭頭要時間適應,但小朋友大得好快,要enjoy ar!

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐月時間好難捱, 好難enjoy到, 但我要提醒自己小朋友大得快, 好快就唔再係bb...

      刪除
  3. Haha I mean 照顧初生會累

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超級累, 半夜要起身揼奶餵奶, 有時又驚佢食唔飽, 驚佢凍親...
      起初自己唔夠奶, 但又要每兩個鐘餵一次,自己好大壓力, 人又攰, 返健康院知道BB瘦咗(其實係收水), 忍唔住喊咗出o黎!

      刪除