2015年12月14日 星期一

4個月了

大家好嗎? 好掛住大家啊!

自從坐月後, 日子過得超快, 我的BB已經4個多月大了。

我坐月後已辭工了, 現時為FTM, 湊B的日子雖然比返工辛苦, 但看著BB一天比一天長大, 幾辛苦也是值得的。而且, 無論怎樣辛苦, 相比起以前為了生B而經歷的痛, 現在都不算什麼, 反而, 天天都過很很實在, 很滿足。

希望大家如果看到我這個BLOG, 也給我一個留言吧, 我真的很想念大家哩! 真的好想知道大家的近況啊!

9 則留言:

  1. 我BB都四個幾月啦...生B既痛都唔夠呢四個月辛苦呢!! 可惜我要返工,好想做FTM呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾個月係好攰,但都叫開始適應,諗返起頭一個月果段日子,我都仲係好怕呀!

      刪除
    2. 但BB而家識玩識笑,真係辛苦左咁多年, 咩都值得^^

      刪除
  2. 我就好羡慕你地做左媽咪呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使羨慕,只要有信念,就一定得!

      刪除
  3. 我仔仔3歲半, 都係IVF BB, 頭兩年會難捱啲, 但係一切都值得, 而家開始已覺得仔仔大得太快.
    加油!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當辛苦O既時候,就諗返起想當年自己為咗要BB而做咗幾多嘢,咁自己就會開心返!

      刪除
  4. woo..原來咁快已經4個月啦,過好似好快,但等待時候其實好耐。
    我個女都2歲啦,plan緊想要第二個,以家中醫調理,可能返去dr. Tung做iui..

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快就2歲喇!我都等咗5年先有B,諗返起等待O既日子真係不堪回首...
      加油呀!希望你成功!

      刪除