2013年8月18日 星期日

領養

昨晚夢見自己去領養小朋友,是一個好可愛的小女孩,但夢入面,似乎我還未想清楚,仍然有很多顧慮,心情很矛盾。

的確是日有所思,夜有所夢。最近,我自己常常想,要是生不到bb,我會否考慮領養一個呢?但心裡最大的顧慮是血緣關係和別人的眼光。

暫時未想通,另一問題又浮現:兩公婆沒有仔女,n年後一樣可以開心過日子嗎?

4 則留言:

  1. 領養小朋友真係唔易的~ 因為要唔理別人的眼光, 加上唔知自己係咪真係諗清楚... 好多好多野諗...
    我同老公應該唔會考慮領養... 如果真係冇BB... 應該會二人世界... 我都有問老公~ 如果冇小朋友, 我地兩個可以MA?
    我見有blog友領養小朋友, 覺得佢地好勁~ 而我...就怕自己後侮.... 所以唔敢...
    [版主回覆08/20/2013 10:24:05]領養係有好多問題, 我會擔心如果領養咗個bb之後, 咁好彩畀我生到個, 我怕自己會忽略咗佢; 但又怕老咗生唔到bb先o黎領養, 咁又真係攞自己o黎攪, 不如兩個人輕輕鬆鬆。

    回覆刪除
  2. 呢個問題我之前都有唸,亦都同c6有共識,如果到最後我無嘅話,我地係會去領養咖,可能因為我老公有兩個細妹,其實唔係親生咖,係我99當年領養嘅,而家都十幾歲讀大一啦,所以我地都接受到
    [版主回覆08/28/2013 00:22:02]你個family好開通呀,咁多年前已經領養小朋友。

    回覆刪除
  3. I guess I would, but I trust God anyway. You are too stressful. Did you consider your nutrient problem? I am actually reading books about PCOS and it suggests Low GI diet. One of my friends changed her diet to healthy and organic diet and she had a girl a year later

    回覆刪除
  4. 呢個係一個好重大的決定, 要衝破好多心理障礙, 之前我老公都話如果生唔到一定會領養, 仲會對佢視如己出, 真的要很偉大的 !
    [版主回覆08/28/2013 00:20:36]你而家唔使諗啦,你個親生骨肉好快出世喇!

    回覆刪除