2013年7月7日 星期日

結束

放榜日就是m到日,連CB驗孕棒都慳返。

唉!6次放胎都唔成功,乜嘢仲後生、d胎好靚、你間屋無問題...統統都係廢話,我都唔知咩原因會咁失敗,我唔煙唔酒唔咖啡唔凍飲,連工都辭埋零壓力,最後都唔得。

起初仲以為14粒蛋夠我生3件啦,點知今日o既我最後得返2粒Day 3 o既蛋咋,如果我放7次胎都唔成功,我係咪應該認命呢?

17 則留言:

  1. 唔好唔開心LA~ 你仲一次機會呢~
    醫生都話我後生~ 但係... 我就旦都抽唔出呢...
    加油AR~! 有D事係估唔到呢~ 一定有機會AR~!

    回覆刪除
  2. 都吾識點安慰你, 明天會更好, 加油呀

    回覆刪除
  3. 有時候你真正放下時, 奇蹟就會發生, 平常心吧, 仔女是緣份, 儘左力就是對得起自己了!

    回覆刪除
  4. 唔好咁快放棄啦,其他blog友都係身經百戰,試左好多次先成功,你咁後生真係好大機會成功㗎,而且你真係試過有著床,加油呀!我下一步就係要resign,plan9月再放,希望零壓力下成功啦!

    回覆刪除
  5. 唔可以認命,命運掌握系我地自己手中,既然仲有最后一次機會就唔好輕易放棄,你的兩個雪BBs仲等緊你帶他們返屋企嘎,唔好咁快認輸啊!

    回覆刪除
  6. 唔知講咩好,只可以講唔好放棄,我地繼續一齊努力!!!

    回覆刪除
  7. 明白你既心情. 但每次放胎都係獨立事件. 今次唔得唔代表下次唔得.
    可能就係黎緊兩粒呢!

    回覆刪除
  8. 我就係一個奇蹟,當要放棄既時候佢就來了,所以順奇自然啦,命運自有佢既安排!加油!

    回覆刪除
  9. 咁你又諗得灰左d... 積極d, 就算冇都唔係世界末日,頂多咪2人世界囉,仲可以留返400萬去做自己鐘意做既野。起碼食藥過程中冇咩嚴重事件。
    你都有壓力,你可以找賀姆斯壓力表 (holmes stress chart) 比對下,一年累積多於200就會有身體損害,比如心臟,情緒,身體機能等等,簡單如度假都可以有13分。。。要學識真正放鬆,先適合迎接新生命。加油!

    回覆刪除
  10. 要好似冇事發生係冇可能, 但比自己唔開心1-2日啦!!
    之後就要堅強同強持!!!加油呀!!!

    回覆刪除
  11. 我之前睇勞醫生佢都不停同我咁講,我當時都覺得唔得就係唔得講咩都無用廢話,所以我都明白你,不過點都好啦,希望你下次真係能夠成功,我由你開bolg第一日睇到你而家,衷心希望你最終能夠有個happy ending

    回覆刪除
  12. 只要唔放棄,就有機會.

    回覆刪除
  13. 唔好放棄呀,一早未到最後都有機會成功o架

    回覆刪除
  14. 好耐無來,忍不住留言,作為過來人,不要focus第幾次放胎,每次IVF的旦質素都不一樣,我做到第3 次IVF,係最少旦的一次先至成功。當時都覺長路漫漫,但回頭看又不覺什麼,總之一日不放棄就一日仲有機會!加油!

    回覆刪除
  15. 真係唔好咁諗, 用晒啲旦又如何, 要得的時候就唔知點解會得. 我IVF都唔掂, 最後咪又OK, 唔放棄就會有機會!

    回覆刪除
  16. 我又係醫生講到機會好大,蛋靚LINING正,結果兩次都失望,何況你放了咁多次。
    梗係唔認命啦,我超高齡,兩次都無雪胎都唔放棄。

    回覆刪除
  17. Bo Mike Faye Garden2013年7月26日 凌晨1:36

    我是高齡,小產2次,做第二次IVF唔夠蛋轉返做IUI先至成功,作為過來人同你講不要放棄才有機會,加油!

    回覆刪除