2013年5月7日 星期二

打定輸數

呢幾日keep住偷驗,綠d一路都係得個控,經驗話我知,唔會有奇蹟,所以我已經打定輸數,準備下一次放胎,第6次喇!

但係,下一個cycle o既排卵期,撞正我去旅行;再下一個cycle排卵期,Dr Tay就開始放大假。我之前問咗Dr,佢話可以打針谷排卵,咁即係話,我有機會可以o係去旅行前放多次雪胎。

問題係,我好唔好o係旅行前放胎呢?因為好有機會係出發前一兩日放,我仲要搭長途機,又要帶埋針藥去旅行,去到外地想薑水浸腳又唔容易,又唔可以燉花膠食,好似好唔方便。

我知大家可能會叫我試下去旅行時同老公試下自然,不過都難過中六合彩。如果下一個cycle唔放胎,就等旅行返o黎果個cycle放,應該又係要谷排卵先放到。

我仲有兩次放胎機會,好想趁Dr大假前拿拿林放埋佢算,如果7次放胎都唔成功,我都無話可說了。

12 則留言:

  1. 去完旅行先再放啦! 去旅行去得咁緊張! 對著床都有影響!

    回覆刪除
  2. 去完旅行, 開開心心返來先再放胎, 心情都好d呀 ~

    回覆刪除
  3. 唔好迫得自己太緊, BB呢家嘢真係好多時都係意料之外, 放鬆啲唔諗反而好...

    回覆刪除
  4. 計我話, 咁難得去一次遠既地方旅行, 如果放左胎, 玩都玩得唔盡興. 不如對自己好啲, 玩左食左先算啦. 啲胚胎一定會乖乖地等你接佢...急都急唔黎

    回覆刪除
  5. 返黎先放啦. 如果放左你就會變得好緊張, 唔會輕鬆同ENJOY 個旅行.

    回覆刪除
  6. Bo Mike Faye Garden2013年5月8日 晚上7:25

    不如放開心情去玩啦,何必追日子放胎,如果BB同你緣份到佢就會來,不如你隨天安排時間啦,好過迫得自己太緊。

    回覆刪除
  7. 一日未揭曉, 一日都有機會, 唔好亂諗

    回覆刪除
  8. 放左胎去旅行,會就住就住... 不如玩左先算LA~

    回覆刪除
  9. 如果係我我會去完旅行先放胎,去得旅行都想完全放鬆心情,去到就住就住都唔開心啦

    回覆刪除
  10. 去完玩先啦~~如果BINGO左, 就吾會想去旅行架啦.
    放胎D嘢咪再遲D囉... 都係遲多一兩個月~

    回覆刪除
  11. 玩完先啦,去travel 唔好心掛掛呀ma..

    回覆刪除