2012年12月24日 星期一

我的小秘密

各位blog友仔,聖誕快樂!!

月頭第4次放胎,我好開心自己也有個小秘密了(大家不用恭喜我了,給我一個hug吧!),雖然如此,我要等到一月頭才照肚,現時擔心比開心多。

前幾天小便時忽然抺到有血,像乾了的血,還有一小塊血塊,心裡一寒,立即致電診所,姑娘說有機會是塞藥時弄損了,但要是情況嚴重,我可考慮看急症,她著我不要周圍去,趁假期多點休息。放低電話,我差點要哭出來...因此,整個聖誕節我都足不出戶,過了一個非常苦悶的聖誕節。

自從check到bingo後,我最大的困擾是我下面的門口每天都好像有東西要排出來的感覺,是身體想排出塞藥的藥渣嗎?還是作小x呢?我好驚,好不安!另外,我間中腹部有一點谷m的痛,我不知道是否正常。

至於晚上,可能是自己太擔心,半夜醒來很難再入睡,而一晚又要去3次小便。這兩晚更餓醒,個肚不斷打鼓,一定要起床吃點東西再輾轉一會才睡到。

另外,這兩晚體溫跌了,比最高的體溫跌了0.3度,又多樣擔心!

19 則留言:

  1. 好開心你成功左我初初都有少量啡, 流左有一個月, 但我無理佢, 擔心反而對身體吾好, 我心諗如果整定係我既就會無事, 大不了好似之前個次小x, 我有心理準備. 我有同醫生講流啡, 醫生照左話無事, 又吾見肚痛, 連安胎葯都無開俾我! 你覺得好似有野排出, 可能真係藥渣, 你check下護墊有無粉抹裝既野, 有就應該係, 作小x開頭會肚痛流啡架. 之後可能會覺得子宮有d扯住扯住感覺, 係因為子宮開始大, 所以會有少少痛, 總之你照肚之前一定要放鬆心情.

    回覆刪除
  2. 好開心你都有小秘密啦,吾好擔心,好多事我地控制吾到。

    回覆刪除
  3. Wooo!!! 好好的聖誕禮物AR!!!!
    [Many回覆12/27/2012 10:13:29]給你一個HUG~
    放鬆D~ BB 一定乖乖的~

    回覆刪除
  4. God bless you and your family! Very happy for you.

    回覆刪除
  5. 好好既聖誕禮物啊, 休息多d

    回覆刪除
  6. 真係會架,初時bingo後每次去toilet都一步一驚心,好似派彩咁,驚見到D唔想見o既野,心跳加速。後來想通了,係我o既就係我o既,要流D野出來我點阻都阻唔到,驚都無用,寶寶要的係安樂窩,比佢感受到媽媽時常好緊張都唔好,還是決定「勇」字行頭,積極珍惜同寶寶一起的時光。
    [哈拿 Leung回覆01/01/2013 06:15:37]小腹扯係正常的表現呀!我的害喜反應也是week6-7先開始,中醫仲話我咁早,所以無作嘔住都唔緊要,每人反應唔同嘛
    [版主回覆12/31/2012 12:03:23]有時個腹部扯一下痛, 我就即刻好驚喇, 加上我又無話作嘔害喜反應, 好驚自己陀唔穩...

    回覆刪除
  7. Really a good news for us!

    回覆刪除
  8. 你好叻呀,堅持到到第四次雪胎。恭喜!恭喜!

    回覆刪除