2014年11月19日 星期三

10th FET - 著床血?

上星期三才放了一個Day 5的胚胎,第一次一個人帶bb回家,翌日也請假bed rest一天。

由放胎至今天,肚子一直又脹又實,好多胃氣,我對結果滿有信心。

今早起床,忍不住偷驗,紅d出現了另一條相同深色的線,綠d起初是白雪雪,不久就有條淺線出現...

可是中午小便時,發現有一滴血水,一心以為是著床血,只是,血量越來越多,更變成跟M一樣的鮮紅色。

距離正式驗孕尚有兩天,沒想到M會提早到,是以前未試過的,心情由天堂掉落地獄。

18 則留言:

  1. ...... 成功要訣係放鬆d 唔好緊張。。。其他嘢你控制唔到,relax

    回覆刪除
  2. 和你差不多時候起步,2011年尾開始尋找不育方面的協助,2013年4次IUI失敗後轉看DrTay, 今年除夕第四次放胎,並且第一次打薄血針及食類固醇,我快40歲了,卵子質素你不會比我差:)
    我有多囊症,只有一邊卵巢,抽卵26粒,有11粒培養到,當時說是grade 2, 很好,也以為可以生好多個都夠,但只有第三次擺胎成功,當時因為不想食類固醇打薄血針,所以試了做宮腔內窺鏡手術以刺激子宮協助著床成功率,滿以為終於成功可以不用冒藥物危險及受打針之苦,但一直照不到心跳,最後8week自然小了,所以沒有辨法只好試類固醇及薄血針了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初都唔想食類固醇o架, 食咗人又肥, 又擔心bb受影響, 但見果時咁多次都唔成功, 就唯有博下。打薄血針雖然係皮肉之苦, 但心理壓力無食類固醇咁大!

      我最近bingo咗喇! 你都要加油呀! 心理質素好緊要!!

      刪除
    2. Fish Dada - 我一口氣看完你的blog,有好幾遍看完眼淚就流出來。 。 。但看到你上面的回复,好替你開心,我希望上天保佑你和你家人及寶寶!一個等待做IVF的人

      刪除
    3. Wiwviv: 好多謝你! 你要加油, 希望你好快會成功!!

      刪除
  3. 恭喜你呀,ivf條路真係好難行,眼見身邊所有朋友同學,個個都好容易當媽媽,只有自己先咁辛苦,我放左幾次胚胎都唔成功,dr tung每次放胎都話好有信心,驗血指數子宮內莫胚胎質素都好好,但每次我都失望而回,跟本連著床都無試過。所以dr tung就在舊年12月中幫我做個宮腔內窺鏡手術,然後keep住噴鼻,等下一次月經後再放,然後加多隻薄血藥,但m come 後day 2發現有個4.3cm水泡,要再過一星期返去睇睇,尋日再覆診個水泡都仍在,所以又要等下次月經來,都不知道隔左咁長時間個手術仲有冇幫助。係呀,我想問問你今次dr chan用左咩方法,可以成功到呀?我而家得番3粒胚胎ja,如果唔得的話我都會試下轉醫生,d人話仁安個lab比較舊,所以在度諗定搵邊個好,係呢我見你之前都有搵個dr chan,但你點解最後會搵dr chan 呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 水泡唔會突然消失o架喎~ 點解dr tung要等多個cycle o既?! 做宮腔內窺鏡有咩作用o架? 同埋我成日睇到戰友o係dr tung度噴鼻, 又係咩藥o黎?

      你好好記性呀! 我真係睇過dr tung 開過file, 我個人覺得dr tung o既approach 傾向dr tay, 我記得佢同我講咗句: "要做o既dr tay都做哂!" 當時令我覺得莫非無人幫到我? 而咁o岩又有一位戰友介紹dr chan 畀我, 佢話dr chan 個lab 平過養和, 手術費又會平d, 所以我揀咗個平d o既醫生囉, 始於醫院要收床位費, 好多雜費貴d!

      dr chan o既手法好似自然d, 佢唔太buy 抗體o既講法, 所以唔使我食類固醇, 但我自己就o係放胎個cycle開始自己食咗aspirin先, 叫做買個保險, 萬一真係有抗體就, 不過記住同醫生講你有食到aspirin。另外, dr chan 又唔需要我食波波丸, 只係早晚塞藥就ok, 又唔使自己打安胎針, 同埋佢用藥輕手d, 我覺得佢用o既方法係自然d... 唔會整亂哂個身體, 而且藥費仲平好多添。

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 好多謝您咁詳細分享我知呀,您最新果篇文我真係睇到d眼涙不由自主咁流下,相信只有行過呢條路的人才會明白當中的感受。因為我已經試過放幾次高質素的胚胎,但從未試過著床,所以dr tung幫我在12月中做左個子宮內規鏡手術,so刮下個子宮等d胚胎易d著床,終於等到做完手術後1月18日m come ,day 2就番dr tung度驗血同照,一心以為可以放胎,點知見到有水泡拉,所以呢個cycle唔可以放,要等個水泡散,下次月經來才繼續療程,點知我到現在還未來m, 當然我都好天真唔想放棄呢個cycle, 所以keep住用秀兒排卵紙發現我day 36, 2月22才排卵,現在day 47仍未來月經,所以都用了驗印紙驗,結果當然白雪雪,不過我feel到應該都是星期日咁上下來月經拉。另外,因為我之前試過m come day 2驗血指數唔合格,所以dr tung話用噴鼻降低番個指數,但點知今次又話可能我同隻噴鼻薬不太夾,所以有水泡。唉,個子宮鏡內莫手術我係半麻醉做,簡直係痛到痴線,但我在網上睇話so刮效果要在3個月內放胚胎才會有效,現在一拖再拖都就快over 3個月了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好多時睇其他戰友o既blog都會睇到喊... 太感動又好羨慕!

      其實心情都會影響m,我估你呢期應該係太緊張了,之前我一到放胎個period就唔準時。通常驗到排卵+14日先o黎m,我估你應該day 50~51先會m到。

      唔好太擔心啦,刮宮改變內在環境點都應該有d幫助,你最緊要放鬆心情,好多開心事都會意想不到咁發生!

      刪除
    2. 心情跌落谷低一樣呀,終於3月28日放了2個day 4的胎,day 7開始日日check綠d,因為可能在植入後day7打了最後一支hcg針的關係,之後的連續5天都有2條淺線,不過在植入後day11開始條淺開始越來越淺,並且要等到過5分鐘後才出現。其實,我都滿懷希望的呀,因為day11有少少鮮紅血呀,我一心以為係著床血,(day 11打埋最後一支黃體針) 到植入後day 12無血了,可能是day11打了支黃體針,所以無再出血,不過綠d就要等到10分鐘之後才出很淺的控。到今天植入後day13,我一直都在度諗day11果d應該是著床血吧,今日一定能keep住有條淺線,點不知今日再check綠d連控都沒有了白雪雪,因為距離上之打果支hcg針已經6天了,應該是殘留的藥力已經消失。唉,現在只剩下一粒胚胎,看來我都要準備一下第二次的ivf療程了,真不知問題出在哪兒真是最煩惱呀。不好意思,因為我實在找不到人傾,但滿腦子都在想著這事情,所以我好想有人明白我講咩,朋友們個個話大肚就大肚,只有我一個沒有,佢地d安慰說話真的有時讓我越聽越點難受,我知她們都是出於好意的,所以我現在很少跟她們說,whatapps群組她們都是在分享懷孕的辛苦,或是bbs的照片,有時真的少些阿q精神都不行呢,特別是快將面對又再失敗的時候。

      刪除
    3. 我好明白,你呢種心情我已經經歷過n次,記得有個朋友同我同一個月結婚的,初初結婚時佢問我想生幾多個b,我老實答佢3個,好快佢生咗一仔一女,佢見我結婚幾年都未有,話:"你之前唔係話想生3個o架咩?你要快d喇,唔係無精力同d小朋友玩!"我心諗鬼唔知咩,但有苦自己知啫!雖然唔知對方係有心定無意,但果刻的確好難受,到後期我都會答我d親戚朋友話唔諗住生... 等佢哋唔好成日問問問!

      我都好阿Q,好似精神分裂咁,有時同自己講唔生喇,接受無小朋友呢個現實啦;但同時又見到d明星40都有得生,自己做乜要放棄呢?大不了咪再做多次IVF囉,最緊要係有心同有錢去做啫!

      我唔知你平時有無做開運動,不過每日去散下步,出一身汗,促進血液循環,同埋我放胎之前幾個月都戒咗凍嘢,雖然我唔知有無關係,不過做得幾多就幾多啦!

      刪除
  6. 今日有結果了,還是同上一次一樣hcg得3呀,即係又失敗了,今次dr tung 同我地傾左好耐,佢話我年紀不算大,每次植入時子宮內膜環境都很好,胚胎質素係優質,亦都在上次照左子宮鏡沒有任何問題,同時做埋少少so刮,今次除了食荷爾蒙藥之外,都加埋在m 後的day 13食aspirin,結果還是失敗了。所以佢話介紹我1位在尖沙咀的女中醫試下,女中醫的名字她忘記了,要回家找找卡片。另外,她又話可能係免疫問題红班囊瘡或基因問題,不過聽佢口吻仁安暫時沒有這些檢查,佢見我排緊公家威院,所以她話我在威院做時可以做呢d方面的檢查,但我在威院的排期有排先排到呢。所以我想問問你知不知道那兒有得做免疫問題檢查?我知dr try都會幫人做免疫檢查,不過好像新個案要排很久呢,我不想再要排很久才能開始新的ivf呢,還有香港很出名的血液專家陳雲斌,但我怕很貴很貴因為話哂咁出名,我看台灣的blogger,她們都有很多醫院或診所獨立做呢方面的檢查,不知香港有沒有呢?還有,我想問問你通常是M後day幾開始食aspirin?我現在滿惱子都是疑問,我怎樣做才能夠做得再好,今次我試食了波蘿芯,加針灸(但在m come後day 13開始食aspirin就停左冇再針)。現在只剩1粒,e生話都係優質,而我可以做的唯有真的認真做運動拉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都唔知邊度有得check免疫問題, dr tay 果時講過話可以check, 但通常好少機會發生, 唔建議我去check。而dr chan果邊, 我就check咗基本果d咩凝血指數呀, 結果正常! 再深入o既基因問題, 我就無做喇, 因為要寄血去美國做, 好貴兼且醫生又係話好罕有...

      aspirin dr tay 果時要我由day 1開始食, 而dr chan無要我食, 但我都由day 1 開始食, 不過要同醫生講返你食緊。aspirin你自己可以出去藥房配呀, 好容易買到。

      我同你一樣呀, d 胚胎次次都唔差, 子宮入面又無特別問題, 初初做IVF時我先31咋, 但放咗9次都唔成功哩! 你放咗胎之後有無瞓床, 我放day 5 胚胎, 醫生話第2,3日就床著o架喇, 果幾日我請咗假, 只係瞓床, 沖涼後都有用暖水浸下腳, 瞓多d覺咁個人就無時間諗咁多無謂嘢, 到過咗著床期, 你知道你做咩都影響唔到結果, 所以就要叫自己放鬆等放榜。為咗唔刺激子宮, 放胎後我無做針灸, 只係放之前做咋, 不過做針灸都做咗有半年喇! 你下次加埋做運動啦, 都係果句, 做得幾多得幾多, 盡力而為啦!

      刪除
    2. 真係好多謝好多謝你每次都回覆我咁詳細呀,我31歲時開始做左1次自然的iui, 32歲就開始睇dr tung又做左次iui(呢次係人工),33歲就開始ivf ,然後放左3次胎, 而家今年34歲la ,但我完全無一次著床過呀,所以我好驚唔知究竟係咩問題,1次著床都無試過呀,第1次放胎可能無打hcg針,所以hcg指數低於3,第2和第3次放就有打左3支hcg針,呢兩次個指數都係3,唔知係咪支針藥影響個指數先谷到去3,因為我見其他人如果個胚胎試過著床個指數都可以推到有7-20幾。另外,我放day 4胎呀,通常我會連埋放胎果日請4日假,不過我就有個好大問題,我唔係幾忍得小便呀,膀肛好敏感,我第1次放胎果陣已經超急小便,所以訓無3分鐘立即衝去廁所,點知我竟然係急到1個地步完全去唔到小便,但又好急好急,來來回回攪左成個鐘我都屙唔出小便,但真係好急急到咸呀,之前個姑娘幫我照下話真係好多小便喎,唔怪之得咁辛苦拉,然後姑娘就幫我插尿喉放小便呀。到第2,3次放胎時都唔敢飲咁多水,但我真係好容易急小便,所以放胎後5分鐘我都立即衝入廁所,但都係去得果小小,不過還可以接受的程度,因為真係無第1次咁多小便,我有問dr關唔關呢個問題事,不過佢話唔關係呀,我見台灣有d人係在放胎後放尿喉咁就可以訓床訓幾個鐘先起身,我當然無咁問dr得唔得,哈哈, 因為好似好怪咁我估香港醫生唔多接受。係呀,之前dr tung咪話介紹個中醫比我嘅,她今日覆番我拉,原來就係你睇果個黃e 師呀,不過我之前上網睇話她多數要買套票和開白鳳丸,但我唔係幾受得白鳳丸,所以就擇左去睇上環姓岑嘅,不過我真係好驚食住aspirin針灸呀,因為我見我d打針口好容易瘀呀,所以無聽佢話放胎前1天針灸和放之後果日又要即刻針。我會繼續努力,真係好多謝你的建議和鼓勵呀。

      刪除
    3. 我自己習慣, 飲水半個鐘頭後就急尿, 所以我放胎前半個鐘頭慢慢飲2杯水, 預埋事前準備同醫生遲到, 放果時就會急, 不過以我個人經驗, 千祈唔好太急去放, 自己會好辛苦, 放完忍唔到幾分鐘就要去廁所, 所以你只要有輕微尿意已經OK! 跟住就會忍到15~30分鐘, 第一次去小便時就慢慢痾囉,我諗係你次次都急過龍攪到痾唔出。同埋你放咗胎之後, 瞓覺起身時果下最好側身撐起, 唔好好似sit up動作咁。

      黃醫師都ok呀, 佢係要買套票o架, $7500/10次, 一個星期針一次, 我好似都做咗3個course, 無一次要我食白鳳丸喎, 聽講岑醫師都好好, 不過黃醫師o係tst, 岑要過海, 對我o黎講唔方便, 你最緊要自己方便啦,始終一個星期去一次keep住睇的話, 最緊要做得輕鬆唔好有壓力。

      食住aspirin針灸無咩問題喎, 我無瘀到呀, 聽講打薄血針果d先會易瘀, 你咁易瘀, 係咪打完針時慣手用舊棉花初個針口呀? 打完針按住時唔使用太大力o架, 輕輕力按住一陣就ok!

      我只係放胎前有去針, 放胎後都唔想出街走o黎走去, 索性留o係屋企瞓床安胎算。

      刪除