2014年8月13日 星期三

沒偷驗的一次

常常說人生充滿希望,對我來說,我連希望都不敢去想。

我人生第9次放胎(2nd IVF的2nd FET)昨日結束,驗血結果為-ve,是意料之內,因為我一點懷孕感覺都沒有,女人的直覺許多時都很準的!

放了太多次胎了,我幾乎都已經忘了之前放胎的細節,今次最特別的是,我竟然沒有偷驗過!就算是放榜日當天,我也完全沒有意欲去驗,即使家裡尚有大量紅d和綠d,我還是等診所告訴我這次的結果。

醫生致電給我,建議我倆作一個blood test,去驗DNA和我的凝血指數,大約是,如果我們的基因有問題,很可能是慣性流產或不著床的原因,解決方法是抽取胚胎一兩個細胞去驗,要是有問題,那就直接放棄那個胚胎好了。另外就是凝向問題,如果是,那就吃aspirin和打薄血針。

前者DNA出錯機會很少,其實很罕見;後者我也試過在放胎期間食藥和打針,結果還不是不成功。

假設我倆沒有以上兩個問題,那就只能推斷是胚胎質素差,這就是之前那個醫生的說法。對於這個原因,我真的很無奈,因為似乎連醫生都束手無策,就算胚胎表面看來好好,也不代表他本身質素高,所以,我也只能一次又一次的放胎,一次又一次面對失敗。我常常想,兩次IVF我都抽了30粒蛋,有十幾粒授精,為什麼可以連一個好質素的胚胎也碰上?我的運去了哪?

想到IVF已用了我至少三十萬,我豈敢再抱任何希望呢?

15 則留言:

  1. 蝦佬太太,您好,一直都有追蹤妳的blog,相信更係Dr. Tay既同期patient添,之前曾留言俾妳問打薄血針經驗。想同妳分享小小心得,最重要係放胎後一定要平常心,唔好俾自己壓力,我係上環岑醫師到做針炙,但無食中藥,佢主張放胎前針一次及放後連續針5日,會幫妳瞓好D,我仲住係大埔添,出出入入咁就一天,等既時間好快過。我&# 20418;基督徒,時時禱告,將一切交託主,聽詩歌relax,好有幫助。另外我係阿Tay到打過兩個cycle薄血針(因為放左四次胎都fail),第一次薄血針係放胎前一天開始打直至驗孕,妳同我都知道支油針既利害,可能太緊張所以那次fail...第二次心大心細唔知打唔打,結果決定放胎前一個cycle打左兩個禮拜& #65292;咁心理壓力就無咁大。仲有妳下次放胎得可試下食新鮮菠蘿芯,幫助著床,我同埋個friend試過都work。妳之前試過著床,加上後生,再bingo一定無問題,我都38歲啦,只要放鬆D,成日諗而家都有好多childless couples, 無B咪enjoy life去旅行,早D退休囉…只要努力試過,將來唔後悔就得,加油吧!
    發自 Yahoo 電子信箱 Android 版

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你, 咁有心機寫咗咁多嘢畀我, 我好感動~
      dr tay 有無叫你食類固醇藥? 我好似o係佢度打咗兩個cycle o既薄血針, 都係放胎前一日打, 不過結果都係... :(
      呢個醫生就話check到凝血有問題先打, 好明顯兩個人唔同approach, dr tay 就覺得無需要做 blood test, 直接用藥。其實我直覺自己唔關d血事。
      今次我check咗d比較common o既blood test, 其餘話要寄去美國做o既blood test 我就無做喇, 今次兩個人加埋六千蚊!
      唉! 我由31 歲做ivf 做到而家34歲o黎緊, 之前dr tay 話我最大優勢係年紀, 同埋一定會有bb, 到而家快高齡喇, 我都滿腦子問號, 我老公丁丁只係marginal, 唔係差得咁緊要, 唔知點解放咗9次都唔得, 如果呢兩個醫生都幫我唔到, 我都唔知再搵邊個醫生好喇!
      我心情好矛盾, 成日處於說服自己無bb都會好好o既心理狀態, 但心底裡其實點都希望生返一兩個, 親戚朋友問起又只會口不對心, 人都快癲喇~~

      刪除
  2. 唉..., 唯有抖下再努力過. check DNA, 我系偉澤做ivf, 啲姑娘又話唔關事噢, 我未宮外孕前, 我都用左萬幾蚊去check, 但之後又自己受孕到, 所以正如姑娘所講, 同血無關係. 姑娘話如果受孕後流產, 先會安排去check 血液的. 所以你要稔清楚先. 因為費用都唔平架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我check咗部份common d o既嘢先, 其他話要send 去美國check 果part 就無做, 兩個人加埋六千蚊, 係呢個醫生建議我check下啫, 之前睇dr tay 佢都話無需要。

      刪除
    2. 我成日覺得機會是要爭取架, 唔好放棄. 我都要比多次機會自己.大家一齊加油!

      刪除
  3. 雖然未有小朋友,但肯定你有一位愛你嘅老公,佢同你一齊面對。加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我老公對我好好, 但有小朋友一個家庭先叫完滿, 我都好擔心如果無小朋友, 老咗兩公婆相對無言, 但如果有小朋友, 兩公婆都話多d話題。

      刪除
  4. 都系那句,仔女系緣份,只要你老公肯體諒就可以,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我到底係根本無仔女緣, 定係緣份未到呢? 煩惱~~

      刪除
  5. 加油!!唔好放棄,相信终有一日我地大家都會愿望成真��

    回覆刪除
  6. 可能只係緣份未到姐,唔好氣餒

    回覆刪除
  7. 好明白你既感受呀!!! 我自己都係努力中,時而低落時而振作。無論係咪為左生B,都要好好對待自己身體,佢為我地既目標付出左好大既努力家啦。
    或者俾自己好好休息下先,放低一下,俾自己身,心,靈都放下假,做下D令自己開心既野,等自己 ready再出發。
    You're not alone,加油!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 有時好+VE, 有時又好多負能量, 情緒起伏好大!

      我諗住年尾再放胎, 你都要加油呀!

      刪除