2014年7月14日 星期一

強求

人生第8次放胎宣佈失敗!


其實紅d早已給過我提示,但放榜日始終要返診所驗血,指數少於1,有了心理準備,絕不意外。


雖然放榜前已哭過,但幾天前聽到友人的bb才9個月大,但又已經再懷孕了,心中很不是味兒,腦海浮現出我之前兩次小產的經歷,想到要不是沒有了,我的寶寶現在應該識行了吧?我終於崩潰了。


放了8次胎,我努力過,得不到;我求神拜佛,祈求上天賜給我一個健康bb,同樣得不到。科學不行,迷信不行,是不是已註定我一世無兒無女?


現在,我已開始慢慢告訴自己,接受無仔女的事實,想像將來兩公婆的生活,年老時要互相照顧... 其實,只要我們兩公婆能夠相親相愛到永遠,沒仔女應該是可以的。



12 則留言:

  1. 不要放棄,我小産2次,ivf連雪胎都冇,但當緣分到就會成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時唔係自己想放棄,但始終都放咗8次都無次成功,係咪應該係時候放手呢?

      刪除
  2. 唔好放棄呀,我都係做咗2次 ivf 加1次fet 都唔得,但我轉醫生後做第3次iui 成功咗,個次仲要得一粒卵加埋老公型態得1%咋,我個次都諗住唔得,咩都冇諗就成功,你都唔好放棄放鬆D , 再放胎時可以試下中醫加針灸,我係做時同做完都keep 住中醫同針灸 或者真係有幫助, 加油呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我針灸咗幾個月o架喇,今次放完胎都 keep 住有做針灸同食中藥,但依然失敗... 錢就洗咗,但得唔到想要o既結果。

      我成日叫自己唔好緊張,但放咗胎之後就會自然緊張起o黎,靜落o黎時就會不其然feel下個肚有咩反應,今次有d時間我仲緊張到唔識呼吸咁,吸氣個肚應該脹唔脹呢?連呼吸節奏都亂哂大龍,之後我就好嬲我自己令到胚胎著唔到床,好憎自己成日都咁易緊張,我真係放鬆唔到!

      刪除
  3. keep going, 唔好放棄, 我都諗住9月或10月再去第三次ivf呢. 大家一齊加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你今次諗住搵邊個醫生呀? 加油!!

      刪除
    2. 我都是搵返Dr. SO, 唔想換. 都唔知邊個好.

      刪除
  4. 休息吓先啦,唔好諗咁多住。有又好冇咁好只更要你老公唔介意一様對你好就得了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有就梗係最美滿啦, 無的話都要接受, 同埋從生活中尋找快樂!

      刪除
  5. Hello~ 好耐無來了, 我自己都一直沒懷上,但我沒放棄, 子女都是上天恩賜的禮物, 時機未到, 真係無得強求, 我不經不覺都等左8年, 我覺得之前一直為生B忽略左好多嘢, 個人又成日都唔開心, 其實兩公婆搵兩份人工, 隨時都可以去旅行, 呢份自由自在, 其實都可以好幸福架﹗我相信當你踏上幸福的路上, BB就自然會來!!!因為他也會感受得到架~加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得o岩呀! 兩公婆想去旅行時, 話行就行, 呢份自在的確好幸福好甜蜜!

      刪除
  6. 唉! 我第二次嘅ivf都係失敗咗,仲要兩次都冇雪胎。

    回覆刪除