2014年3月4日 星期二

2nd IVF 正式開始

今天是Day 3, 早上到Dr Chan診所, 打了第一支排卵針225mg, 並抽了血驗hormones, 晚上姑娘call我, 說我之後幾天可減藥, 打182mg便足夠。

今次的針藥和之前有點不同, 之前要借用針槍, 但今次的針好像先進了不少, 只需更換針頭便可! 雖然之前打針打慣打熟, 但姑娘叫我示範時, 也緊張得手震起來, 因為最大的心理關口, 就是將支針「吉」入肚皮的一下。之前我還以為要離遠一點, 把針頭衝向肚皮, 今天發現原來是不用這的, 只要慢慢插入去也不痛。

11 則留言:

  1. 希望你這次卵子質素好,注意飲食營養,食d 橙

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排D橙好酸, 我反而食少咗添~

      刪除
    2. 橙有種唔就得咩名的營養,對卵子好㗎.唔記得係in字頭定so字頭的名。。。

      刪除
  2. 加油呀,今次一定會成功

    回覆刪除
  3. 我都就快開始第三次啦. 大家要加油!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇邊個醫生o架? 你要加油呀!!

      刪除
    2. 我依然都是睇蘇醫生, 唔想換人呀.....

      刪除
  4. good luck~!!! add oil~~ support you~!

    回覆刪除