2012年8月20日 星期一

放胎了

等到頸長,終於等到Dr Tay放完大假,終於等到自己放胎的日子。我跟Dr Tay坦言,因為有過兩次失敗的經驗,這次自己抱了頗大的期望。他常常說我後生,成功的機會率很大,可是,就是這一句說話,令我對懷孕充滿期待,同時亦帶來很大的失望。

上星期放胎,心情就如上兩次一樣,入到手術室就超級緊張。差不多到手術時間,我已經好急,但又不見Dr Tay踪影時,我自行去了小便,一出來姑娘就等著我入手術室,照肚時仍然太急,我又要去多一次,回來時Dr Tay說好了一點,說我忍得。

完成後,我躺在床上20分鐘左右便要去小便了。

放胎後的頭5天,我每天都燉花膠,用薑水浸腳,比上兩次更勤力!但是,這星期來,肚子一點動靜都沒有,身體沒什麼特別的變化,我不斷翻看之前兩次的筆記(第一次成功著床,第二次沒有),尤其是第一次有著床的身體反應,但完全找不到相似的徵狀,我已經給老公做定心理準備,說今次失敗多了,因為肚子完全沒有感覺!

雖然老公說下個月再試,要是我太累,放棄亦無所謂,其實,我精神上比身體上更累,經濟也是一個令人疲倦的因素,不過,每當我想到Dr Tay說我後生,總會有成功的一天,我就想繼續賭下去,至少,要是用盡餘下的胚胎還沒辦法有bb,我才會考慮死心。為什麼人家生仔只需要付出幾滴汗水,我就要付出這麼多的血汗錢,同時又要遭受到針藥的折磨呢?

與我同年結婚,或比我遲結婚的朋友們,都已經生了小朋友,眼見人家小孩大得這麼快,轉眼便已經識行識走了,怎麼我好像還在虛度光陰、蹉跎青春?昨晚在網上看見舊同學生了對孖仔,令我羨慕不已,我放兩粒受了精的胚胎入身體,明明應該比人家更大機會生到twins,說科學,以自己的年紀,機會率還高呀;說到運氣,卻不及一些正常的夫婦。科學不行,運氣也不行,到底個天係咪想我無後呢?

此刻的心情,突然跌進深淵,谷著一泡眼淚無心工作。

7 則留言:

  1. 你心態吾正確! 吾好成日諗住或者刻意感受身體有咩變化, 你愈在意愈影響, 可能在不知情下產生左負能量影響胚胎架! 我就係聽過好多人話想放棄個時, 同埋無心理準備時候, 就有左bb, 所以bb係鐘意輕鬆的環境, 你吾好太緊張. 我放胚胎個時都無刻意去諗, 因為第4次放啦, 我無咩期望, 所以我分散注意力攪搬屋既事, 就係咁得左.同埋我一直都吾係一個lucky既人, 所以當我知道係twins, 嚇左一跳呀, 無諗過上天對我咁好. 你都吾好同人比較啦, 呢d野有咩好比?呢個世界上大把人生twins, 你都好大機會係twins架~
    [版主回覆08/23/2012 21:13:21]thx!

    回覆刪除
  2. 睇到你段BLOG, 我深同感受~ 或許我們失敗了很多次, 所以一次又一次面對失敗, 實在更透不到氣來, 我時時都安慰自己, 我還後生, 應該還有機會, 所以我好堅持去做好IVF, 同時亦是自己的執著. 令我暫時都不會放棄. 希望你今次係錯覺, 幸運會繼續為你而來, 祝福你~
    [版主回覆08/23/2012 20:58:55]我都好希望係錯覺, 不過有時女人對自己身體反應係好敏感, 好多時都feel到自己成唔成功... anyway, 多謝你! 我都會為你打氣!!

    回覆刪除
  3. 放鬆!胚胎才不會受影響!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我雖然放DAY 5胚胎~DAY 10 複診驗結果,但在之前我完全沒感覺~DAY 9宮縮出血有護墊那麼多的鮮紅血~做好心理準備!差一天就成功但是出血都要面對,DAY 10複診 抽血驗HCG等了2H 護士說有了~
    唯一緊張的是確認懷孕DAY 3驗黃體素~我雖然免強過關~但是確保安全請醫生每天幫我打黃體安胎寧願給多一點錢安心~
    加油!有些像我一樣一次成功,有些10次才成功~或許你放鬆~BBS會黏的你更加緊~
    [版主回覆08/23/2012 20:55:07]著唔著床自己控制唔到, 要做o既都做哂, 我唔應該太過緊張, 不過如果真係失敗, 好難唔失望囉~

    回覆刪除
  4. 您既心情, 我十分明白, 也是跟我一樣...!

    但我地都唔好放棄呀! 要輕鬆面對....越緊張越有壓力...要令自己開心, 成功機會就多左...加油呀!!支持您!
    [版主回覆08/23/2012 20:52:02]多謝你! 你都要加油呀!!

    回覆刪除
  5. 放鬆放鬆, 而家都言之尚早, 其實好多時著唔著到床真係無咩感覺, 唔好俾呢D負面情緒影響到你呀! 主一定會睇到你既努力的, 你計埋都係第三次放胎, 仲要有一次係成功左. 計落你既成功率已經幾高架啦! 我頭尾都放過5次架. 所以唔好諗得太灰啦, 要開心D幸運之神先會注意到你架! :)
    [版主回覆08/23/2012 21:11:21]我寫咗出o黎個心舒服好多啦, 多謝你!

    回覆刪除
  6. 加油!相信自己會成功~主會看著你~為你祈禱
    [版主回覆08/26/2012 11:07:28]多謝你! 不過都係無可能成功喇, 今朝(Day12)偷驗, 紅d有控, 綠d白雪雪...

    回覆刪除
  7. 加油呀, 好多同路人都捱了好多年的辛酸, 只要不放棄終會有回報的!
    [版主回覆08/28/2012 22:57:27]thank you!!

    回覆刪除